11 روش فوق العاده کسب درآمد با گوشی

کسب درآمد با گوشی

خواندن این مطلب

7 دقیقه

زمان میبرد!

11 روش فوق العاده کسب درآمد با گوشی

کسب درآمد با گوشی امروزه می توان گفت یکی از راحت ترین راه های درآمدزایی می باشد.در عصر حاضر شغل های زیادی ایجاد شده اند که تنها با در اختیتار داشتن یک گوشی هوشمند و اتصال به اینترنت می توانید حتی در خانه درآمد کسب کنید.برخی افراد بنا به دلایلی چون داشتن فرزند کوچک، معلولیت، راحت نبودن در محل کار و… قادر به کار کردن در محیط خارج از خانه نیستند؛بنابراین کسب درآمد با گوشی یک فرصت عالی برای این افراد می باشد.

در اینجا چند ایده برای کسب درآمد با گوشی آورده شده است:

  • فروش محصولات یا خدمات خود: می توانید از گوشی خود برای فروش محصولات یا خدمات استفاده کنید. می توانید یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کنید یا محصولات یا خدمات خود را در سایت های خرید و فروش مانند eBay یا Craigslist بفروشید.
  • انجام کارهایی برای دیگران: می توانید از گوشی خود برای انجام کارهایی برای دیگران مانند نوشتن، ترجمه، تایپ یا طراحی استفاده کنید. می توانید خدمات خود را در سایت های کاریابی آنلاین مانند Upwork یا Fiverr بفروشید.
  • تولید محتوا: می توانید از گوشی خود برای تولید محتوا مانند وبلاگ نویسی، ویرایش ویدیویی یا عکاسی استفاده کنید. می توانید محتوای خود را در وب سایت خود یا در سایت های اشتراک گذاری محتوا مانند YouTube یا Instagram منتشر کنید.
  • بازاریابی وابسته: می توانید از گوشی خود برای بازاریابی محصولات یا خدمات دیگران استفاده کنید. می توانید یک وب سایت یا کانال رسانه های اجتماعی راه اندازی کنید و محصولات یا خدمات دیگران را به مخاطبان خود معرفی کنید. هر بار که کسی از طریق لینک شما محصول یا خدماتی را خریداری کند، کمیسیون دریافت خواهید کرد.
  • گرفتن نظرسنجی: می توانید از گوشی خود برای شرکت در نظرسنجی ها استفاده کنید. نظرسنجی ها معمولا سریع و آسان هستند و می توانید برای شرکت در آنها پول دریافت کنید.

کسب درآمد با گوشی راهی عالی برای کسب درآمد اضافی یا حتی ایجاد یک کسب و کار جانبی است. با وجود تعداد زیادی برنامه و وب‌سایت که می توانید از آن ها برای کسب درآمد استفاده کنید، راه های زیادی برای کسب درآمد با گوشی وجود دارد.

 

در ادامه مقاله شما می توانید روش های جدید  و تست شده کسب در آمد با گوشی را بخوانید .

همکاری در فروش در کسب درآمد با گوشی

1.همکاری در فروش

اولین روش کسب درآمد با گوشی همکاری در فروش می باشد. همکاری در فروش به این معناست که شما با یک شرکت یا برند که محصولاتی را ارایه می دهد قرارداد می بندید و محولات او را تبلیغ  کرده و در ازای آن پول دریافت می کنید. درواقع به این روش بازاریابی پورسانتی نیز گفته می شود که شما به عنوان همکار فروش به ازای فروش هر محصول یا رسیدن به شرایطی که بین شما و آن شرکت به توافق رسیدید پورسانت دریافت می کنید.در این روش عموما هدف اصلی فروش می باشد؛ اما در بعضی از برنامه ها به ازای سرنخ های جدید، کاربران نسخه ی آزمایشی، تعداد کلیک برای وب سایت یا تعداد دانلود یک اپلیکیشن نیز پورسانت در نظر گرفته می شود.

مزیت های همکاری در فروش

  1. درآمد نامحدود (درواقع به ازای فروش پورسانت دریافت خواهید کرد پس هرچقدر که بیشتر فروش داشته باشید پول بیشتری نیز دریافت می کنید).
  2. عدم نیاز به داشتن سرمایه اولیه، انبار، دردسر های تولید محصول و…
  3. عدم نیاز به داشتن تخصص یا مهارت خاص و کار ساده  و مستقل
  4. امکان درآمد زایی در هر ساعتی از شبانه روز
  5. امکان کار در هر سنی
  6. امکان فروش محصولات در شبکه های اجتماعی پرطرفدار

نکته: باید قبل از بستن قرار داد از معتبر بودن شرکت یا برند اطمینان کامل حاصل کنید.

تولید محتوای ویدیویی در کسب درآمد با گوشی

2.تولید محتوای ویدیویی

شما می توانید باتوجه به مهارت و استعدادی که در هر زمینه ای دارید و با به کارگیری این روش  با گوشی درآمد کسب کنید. به عنوان مثال در زمینه ی آشپزی مهارت بالایی دارید می توانید هنگام پخت غذا از خودتان و شیوه پخت ویدیو بگیرید و آموزش دهید و آنرا ر شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. برای این کار نیاز به ادیت  تدوین خیلی حرفه ای ندارید.

فروش محصول در کسب درآمد با گوشی

3. فروش محصول

با استفاده از این روش می توانید محصولاتی را خریداری کنید و برای محصول به جای اجاره مغازه یک صفحه در شبکه های اجتماعی بسازید و عکس یا ویدیوی محصولات خود را درشبکه هایی مانند اینستاگرام، تلگرام، شیپور، دیوار و… برای فروش قرار دهید؛ یا اگر برای مثال فروشگاه لباس دارید باز هم می توانید عکس محصولات را در شبکه ها اجتماعی محبوب و پرطرفدار قرار دهید تا علاوه بر فروش حضوری فروش آنلاین نیز داشته باشید.

 

درآمد از یوتیوب در کسب درآمد با گوشی

4.درآمد از یوتیوب

می توانید با استفاده از یوتیوب در ایران با گوشی به درآمد دلاری برسید.به این صورت که شما در یک زمینه مانند آموزش سئو، آموزش میکاپ، آموزش زبان اینگلیسی و … مهارت دارید. فیلم آموزشی از مهارت خود ضبط کرده وآن را در یوتیوب به اشتراک بگذارید. یوتیوب یک سری شرایط و قوانین برای پرداخت درآمد به کاربران تعیین کرده است که ما آنرا به طور کامل در مقاله ی آموزش قدم به قدم روش فعال سازی کسب درآمد از یوتیوب توضیح داده ایم می توانید مطالعه کنید.

 

اگر علاقه مند به کسب درآمد دلاری هستید خواندن مقاله ی ۵ روش تضمینی کسب درآمد دلاری در ایران به شما پیشنهاد می شود.

درآمد از طریق اینستاگرام در کسب درآمد با گوشی

5.درآمد از طریق اینستاگرام

یکی از راه های کسب درآمد از اینستاگرام اینفلوئنسر مارکتینگ می باشد.می توانید از زندگی روزمره یا آموزش دادن یک حرفه در آن مهارت دارید یا ضبط کلیپ فان و خنده دار محتوا بسازید.با فعالیت در این زمینه افراد علاقه من به آن حوزه شما را دنبال خواهند کرد و بعد از مدتی تعداد دنبال کنندگان شما زیاد شده و افراد زیادی برای تبلیغات پیج یا محصول خود به شما مراجعه خواهند کرد و شما به ازای قرار دادن تبلیغ آن ها در صفحه ی خود هزینه دریافت خواهید کرد.

روش دیگر کسب درآمد از اینستاگرام ادمینی می باشد.به این صورت که شما صفحات افراد و برند های مختلف را مدیریت خواهید کرد.وظیفه که در این شغل بر عهده ی شما می باشد شامل: افزایش فالوور، تعامل با کاربران و در نهایت افزایش فروش می باشد. با مدیریت صفحات دیگران یا صفحه ی خود آن صفحه به برندی معتبر تبدیل خواهد شد و با دریافت تبلیغات به درآمد خوبی که می خواهید میرسید.در این روش بنابر توافق انجام شده می توانید بصورت ماهانه یا پورسانتی حقوق دریافت کنید.

 

پیشنهاد مطالعه: ما خواندن مقاله ی کسب و کار اینستاگرامی را به شما پیشنهاد می دهیم.

بازی موبایل و فروش اکانت در کسب درآمد با گوشی

6.بازی موبایل و فروش اکانت

در هر سنی بازی های موبایلی و کامپیوتری طرفداران خاص خود را دارد. اگر اهل بازی باشید حتما به یاد دارید که بازی  clash of clans  در زمان خود یکی از بازی های محبوب معروف شناخته شده بود.گروهی صرفا به دلیل علاقه و سرگرمی این بازی را انجام می دادند و گروهی از آن برای کسب درآمد از آن استفاده می کردند.به این شکل که با چند اکانت مختلف این بازی را انجام می دادند  و وقتی به سطح بالایی از این بازی می رسیدند آن را می فروختند و از این روش درآمد قابل قبولی بدست می آوردند.

دیوار و شیپور در کسب درآمد با گوشی

7.دیوار و شیپور

اپلیکیشن های دیوار و شیپور دو نوع بستر دیگر برای کسب درآمد با گوشی می باشند. اگر شما خودتان محصولی دارید یا همکاری در فروش شرکتی را بر عهده دارید با این 2 اپلیکیشن می توانید به راحتی محصولات خود را به فروش برسانید. این دو الیکیشن به دلیل کاربران زیاد و ساختار قوی ای که دارند می توانند کمک زیادی در فروش داشته باشند.

عکاسی در کسب درآمد با گوشی

8.عکاسی با گوشی 

اگر یک گوشی هوشمند با دوربین قابل قبول دارید یا یک دوربین عکاسی حرفه ای دارید می توانید به راحتی به وسیله آن کسب درآمد کنید.از مکان های دیدنی، طبیعت و … عکس بگیرید و آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بذارید؛اما قبل از آن باید خودتان را به بازار هدف معرفی کنید. میتوانید در ایستاگرام، لینکدین یا تلگرام این کار را انجام دهید.حتی با استفاده از این روش از خود گوگل هم می توانیددرآمد داشته باشید.می توانید تصاویر را در  google map و google Bussines photo ثبت کنید و توجه گوگل را به خود جلب کنید و به راحتی درآمد کسب کنید.

سفیر برند شوید در کسب درآمد با گوشی

9.سفیر برند شوید

کافی است با توجه به چهره و استایل خود در فضای مجازی به عنوان اینفلوئنسر یا بلاگر معروف شوید.کافی است که روزانه چند عکس از محصول برند موردنظر بگیرید و آن را بصورت مستقیم یا غیر مستقیم در صفحه خود تبلیغ کنید.

تولید محتوای سئو شده در کسب درآمد با گوشی

10.تولید محتوای سئو شده برای کسب درآمد با گوشی

تمامی مشاغل نیاز به تولید محتوا دارند؛ بنابراین اگر شما در این زمینه مهارت کسب کنید حتما برای شما کار وجود دارد.بسیاری از صاحبان کسب و کار زمان کافی برای تولید محتوا و فعالیت در شبکه های اجتماعی را ندارند؛ اگر روحیه ی جستجوگری دارید این شغل مناسب شماست و هیچ محدودیت سنی برای آن وجود ندارد. و البته لازم است بدانید منظور از تولید محتوا تنها محتوای متنی نمی باشد، بلکه شامل محتوای تصویری، ویدیویی و صوتی(پادکست) نیز می باشد.

 

آپلود ویدیو استریم در کسب درآمد با گوشی

11.آپلود ویدیو استریم

باید ابتدا بازی های ترند و پر طرفدار را پیدا کنید و مهارت لازم آن بازی را کسب کنید سپس هنگام بازی کردن از خودتان و عکس العملتان فیلم بگیرید و آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.امروزه این روش در یوتیوب طرفداران قابل توجه ای دارد.

جمع بندی

فرق چندانی ندارد که کدام یک از شغل های گفته شده را انتخاب کنید تنها کافیست در حوزه ای که انتخاب کردید بصورت حرفه ای آن را انجام دهید تا به درآمد خوبی دست یابید.تمامی ایده هایی که در بالا گفته شد کاملا عملی و از قبل توسط افراد زیادی تست شده اند شما تنها با داشتن کمی خلاقیت و پشتکار می توانید درآمد بالایی از طریق گوشی موبایل خود در هر کجا که هستید کسب کنید.

 

برای مشاوره می توانید از طریق باکس ذیل با ما در ارتباط باشید.
نام و نام خانوادگی(ضروری)
شغل شما(ضروری)

 

منبع : مشاوره کسب و کار آکو

درباره نویسنده



نظرات کاربران



دیدگاهتان را بنویسید

مطالب مرتبط



محصولات جدید

جستجو کنید ...

تحلیل وضعیت فعلی کسب و کار شما

با پر کردن پرسشنامه ذیل از وضعیت موجود در کسب و کارتان مطلع شوید.