مشاوره و کسب و کار در گیلان

مشاوره و کسب و کار چیست؟

مشاوره به معنی دریافت کمک حرفه ای و کسب اطلاعات لازم از افرادی است که صاحب تخصص و دانش در زمینه ی خاص هستند. دریافت اطلاعات و کسب مشاوره در همه ی زمینه می تواند کارساز و کارگشا باشد؛ مسائل پزشکی، درمانی، تحصیلی، علمی، خانوادگی، حقوقی، کسب و کار و غیره مواردی است که دریافت خدمات مشاوره ای می تواند در حل مشکل آن مفید باشد. مشاوره کسب و کار یکی از انواع مشاوره، راهنمایی و دریافت اطلاعات محسوب می شود. اگر نیاز دارید کسب و کار یا استارت آپی راه اندازی کنید، به شما پیشنهاد می دهیم قبل از شروع، از افراد ذی صلاح و صاحبت تخصص، مشاوره و راهنمایی بگیرید.

3 تکنیک فروش

خدمات کسب و کار آکو

#Modir

مشاوره مدیریت

مشاوره مدیریت و تحول کسب و کار، اصلی ترین ماموریت آکو است که با بهره گیری از بهترین و با تجربه ترین مشاوران مدیریت و فناوری، مجموعه جامع و کاملی از خدمات گسترده و بروز مشاور مدیریت را به رهبران و مدیران ارشد سازمان ها و کسب و کارهای ایرانی ارائه می دهد. 

مشاوره و کسب و کار در گیلان

آموزش فروش

فرقی نمی کنه چه کاره هستین خانه دار ، تولید کننده ، بازرگانی ، شما هر روز و هر لحظه در حال فروش هستین فروش خواسته هاتون ، فروش نیاز هاتون ، فروش خدمات شما ، فروش محصولات شما پولساز ترین شغل دنیا و از سخت ترین شغلها فروشندگی است اما خبر خوب اینکه فروش آموختنی هست اگربخواهید .

مشاوره و کسب و کار در گیلان

مدیریت منابع انسانی

مدیریت یعنی انجام دادن کارها توس دیگران و این نیازمند تاثیرگذاری روی افراد لازمه داشتن علم کوچینگ در مدیریت می باشد.

مشاوره و کسب و کار در گیلان

بیزینس مدل

بیزنس مدل یک طرح کلی از نحوه مدیریت کسب و کار است که حتماً باید با آن آشنایی داشت باشید تا بتوانید کسب و کار خود را به خوبی مدیریت کنید. مدل کسب و کار می توانید کلید موفقیت کسب و کار شما باشد.

#Modir

مشاوره مدیریت

مشاوره و کسب و کار در گیلان

آموزش فروش

مشاوره و کسب و کار در گیلان

مدیریت منابع انسانی

مشاوره و کسب و کار در گیلان

بیزینس مدل

مشاور کسب و کار به چه درد می خورد

تمام آدم های (بیزینس) های موفق دنیا کنار خودشون یک مربی (کوچ) داشته و دارند ، واقعیت این است که همه ما برای ترقی نیاز به یک مربی (همراه) داریم.

مشاور مانند کسی است که قبل از شما در تاریکی یک جاده چراغ روشن می کند تا شما چاله و چوله های آن جاده را ببینید و به زمین نخورید و بلند شوید.

همانطور که میدانید کسب و کار دو بال یک هواپیما هستند که حتما باید هر دو بال را داشته باشیم ، کار همان تخصصی است که شما دارید ، متخصص زیبایی ، متخصص رستوران ، متخصص فروش و بازرگانی…. اما واقعیت این است که کسب یک تخصص جدا از کار است که فقط کسانی که هم به صورت تجربی به عنوان کار آفرین کار کرده اند و هم تحصیلات مرتبط با آن داشته اند و همچنان در حال ارتقا علم و دانش خودشان هستند آن ها بلدند.

ممکن است الان این سوال برایتان پیش بیاید که آیا لازم است یک مدیر حتما متخصص کسب هم باشد؟

پاسخ این است که یک مدیر هم باید اصول پایه ای و اصلی مدیریت کسب و کار را بلد باشد اما به صورت تخصصی می تواند به یک مشاوره کسب و کار اعتماد کند و پلن های اجرایی برنامه کاری خودش را از مشاورش بگیرد و فقط اجرا کند، بازهم تاکید میکنم شما به عنوان یک مدیر نیاز نیست متخصص مالی، متخصص بازاریابی،متخصص برندسازی و …باشید اما بسیار واجب است که اصول اولیه برند سازی، بازاریابی، منابع انسانی وفروش و مالی را بدانید تا بتوانید برنامه های داده شده توسط مشاورتان را درست اجرا کنید.

خدمات مشاوره کسب و کار در گیلان

مشاوره کسب و کار به درد چه کسانی می خورد

مشاوره کسب و کار در گیلان

در مشاوره کسب و کار چه پیش نیاز هایی لازم است؟

اول از همه باید بدانیم چه می خواهیم، در وقع اینکه موضوع اصلی برای گرفتن مشاوره درست این است که اول بدانیم کجا هستیم و کجا می خواهیم باشیم، برای پیدا کردن اینکه کجا هستید یک مشاور می تواند به شما کمک کند چرا که خارج از مجموعه شما است و به عنوان یک نفر بیرونی عارضه ها و مشکلات کسب و کارتان را بهتر می تواند ارزیابی کند اما اینکه کجا می خواهید باشید موضوعی است که به آمال و آرزو های خودتان بستگی دارد که در مدیریت به آن می گوییم چشم انداز کسب و کارتان.

بعد از اتمام دوره های مدیریتی به چه تخصص هایی دست پیدا میکنیم؟

واقعیت این است که ما در این دوره اصول های مدیریت کسب و کار را آموزش می دهیم و به جای ماهی اینبار ماهیگیری را آموزش میدهیم، کسب و کار یک سیستم است برای از پس برآمدن این سیستم نیاز به یک سری تخصص است مانند رهبری، مالی، برندسازی،فروش، منابع انسانی و…. که در این دوره های مدیریتی عالی آکو تمام تخصص های لازم برای مدیریت یک کسب و کار ، حال اینکه آن کسب و کار بازرگانی باشد یا تولیدی یا خدماتی و یا حتی یک فروشگاه کوچک می تواند برای توسعه کسب و کار از آن استفاده کند چرا که اینها اصول و پایه یک کسب و کار است ، مهمترین ارزش این دوره قرار گرفتن در جمعی از مدیرانی است که مانند شما دنبال رشد و ترقی هستند و شما می توانید از چند صد سال تجربه آنان استفاده کنید و در واقعیت در یک اکوسیستم سالم و درست قرار بگیرد.

ما چگونه میتوانیم به شما کمک کنیم؟

سوالات متداول مدیران کسب و کار

سوال این است چقدر آموزش برای فروش بیشتر دیده اید؟ چنتا کتاب راجب فروش خوانده اید؟ تازه بعد از دیدن دوره های آموزشی کافی و کتاب خواندن چقدر اقدام کرده اید، همانطور که قبلا گفتم دانستن بدون عمل مثل همان ندانستن است ، امکان ندارد شما به عنوان یک مدیر کسب و کار هم دانش خود را همیشه به روز کنید و هم اقدام کنید و چالش فروش داشته باشید دنیا دنیای فراوانی است کافیست شما حرکت کنید.

این یک چالش پر تکرار مدیران می باشد، بله تعامل با انسان ها در راضی نگه داشتن و انگیزه دادن به آنها کار سختی است اما مشکل اغلب مدیران این است نظم نوشته شده و سیستم درستی جهت مدیریت منابع انسانی خودشان ندارند ، مدیرانی را می شناسم که پنج سال در بازار کاری می کنند، اما یک شرح وظایف درست ندارند بطور مثال : یک سیستم تشویق و تنبیه درست در مجموعشان وجود ندارد و بعد گله از مشکلات منابع انسانی می کنند جالب است بدانید آنها حتی یک سیستم آموزشی متحیر و جذاب هم برای کارکنان خودشان ندارند.

پیشنهاد میکنم به عنوان کارآفرین یک وظیفه اجتماعی خود بدانید که کارکنان شما درکنار شما قوی تر شوند ، سمت جایگاه شغلی بهتری پرواز کنند اما موضوعی که مدیران را اذیت میکندآموزش دادن مدیران از صفر است که بله بسیار خسته کننده و زمان بر است اما راه حل این است که باید تمام مهارت های لازم برای تک تک کارکنان شما بصورت ویدیو های آموزشی در مجموعه شما موجود باشد تا نفربعدی که استخدام می شوداز نقطه صفر شروع نکند کسی که تازه به مجموعه ما ورود میکند باید با دیدن ویدیوهای آموزشی،خواندن دفترچه راهنمای مجوعه ما و مطالعه بصورت جلسات اطلاعات کافی و لازم و مهارت های اولیه نحوه برخورد با مدیر با همکاران و با مشتریان را کسب کند و طی یک تا دو جلسه کوتاه نیروی جدید آماده برای کار باشد پس مشکل از ترک نیروی کار نیست مشکل از نداشتن سیستم آموزش درست مجموعه های ما می باشد.

یادمان باشد کسب و کار ها بازتابی از خود ماست ، می خواهم بدانم آیا شما به عنوان مدیریت کسب و کار انگیزه کافی برای انجام کارهای جدید، بازاریابی، فروش و مشتری مداری دارید؟ اگر بله،چه کارهایی هرروز انجام می دهید تا کارکنان شما با شما هم مسیر شوند آیا فقط در ذهن خودتان این انگیزه را دارید یا کارکنان شماهم میتوانند این انگیزه را درشما ببینند تاترغیب شوند؟

راه ها ارتباطی با ما

تحلیل وضعیت فعلی کسب و کار شما

با پر کردن پرسشنامه ذیل از وضعیت موجود در کسب و کارتان مطلع شوید.