درآمد شگفت انگیز از فروش در باسلام

فروش در باسلام

خواندن این مطلب

7 دقیقه

زمان میبرد!

درآمد شگفت انگیز از فروش در باسلام

فروش در باسلام : در عصری که زندگی می کنیم مردم با توجه به مشاغل و دغدغه های زیادی که دارند تمایل و وقت کافی برای انجام کارها به صورت حضوری را ندارند و ترجیح می دن به صورت غیر حضوری خرید کنن و در زمانشون صرفه جویی کنن. از طرفی مشاغل زیادی هستند که برای شروع، هزینه لازم برای اجاره یا خرید مکان را ندارن پس فضای آنلاین و شبکه های اجتماعی می تونه بستر مناسبی برای فروش محصولات و کالاهای این افراد باشه.

شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، تلگرام، روبیکا و … جای مناسبی برای فروش کالا یا محصولاتتون هستن اما برای مثال شما برای اینکه در اینستاگرام بتونید فروش داشته باشید نیازمند صرف هزینه و زمان زیادی هستید تا پیجتون به یک پیج پرمخاطب تبدیل بشه.ما در اینجا یک راه آسان تر رو به شما پیشنهاد می دیم که راحتی فروش آنلاین و کارایی فضای مجازی را در کنار هم داشته باشه. پیشنهاد ما اپلیکیشن باسلام است.این اپلیکیشن از کسب و کار های نوپا و خانگی گرفته تا مشاغل بزرگ مناسبه.

اپلیکیشن با سلام به صورت تخصصی و حرفه ای به معرفی مشاغل می پردازه از طریق این اپلیکیشن شما در هر کجا که حضور داشته باشید می تونید محصولات و کالای خود را در معرض دید عموم قرار داده و به فروش برسونید.

اگر علاقه مند به کسب درآمد از طریق روبکا هستی بهت پیشنهاد می کنم مقاله ی آموزش صفر تاصد افزایش درآمد از روبیکا رو مطالعه کنی.

موضوعی که اکثر فروشنده ها درگیرش هستند افزایش فروش در با سلام است. چه راه هایی برای افزایش فروش در با سلام وجود داره؟ ما در این مقاله به طور کامل به این سوال پاسخ دادیم؛ پس تا انتهای مقاله همراه ما باش.فقط حضور و عضو شدن در اپلیکیشن با سلام کافی نیست لازمه محصول و کالای شما بهتر دیده بشه در ادامه به تکنیک های فروش در باسلام می پردازیم.

افزایش تعداد کالا برای فروش در باسلام

افزایش تعداد کالا برای فروش در باسلام

در بازار مارکت پلیس، هر چقدر بیشتر محصولاتت رو به نمایش بذاری، به احتمال زیاد فروشت هم بیشتر می شه. حالا فکر کن، وقتی به یه فروشگاه می ری که خیلی خالیه، آیا احساس خوبی داری؟ حالا اینجاست که آمارهای فروش توی باسلام به کمکت میان. فروشنده هایی که محصولات متنوع و بیشتری دارن، درآمدشون هم بیشتره. چون وقتی مشتریا گزینه بیشتری برای انتخاب دارن، احتمالا راحت تر تصمیم می گیرن و احتمالا بیشتر خرید می کنن.

ایده ای که برات دارم اینه که محصولاتت رو به شکل های متنوع به مشتری ها نشون بدی. حالا فرض کن که یه مشتری به جای یه شکل رایج از محصولت، یه شکل جدید می بینه. اونو ترجیح می ده که بخره. مهم اینه که بهش این اجازه رو بدی که خودش انتخاب کنه، نه اینکه فقط براساس نظر تو باشه. مثلا می تونی محصولت رو به اندازه های مختلف ارایه بدی، یا بسته بندی ها رو تغییر بدی، یا حتی شکل و طعم های مختلف از محصولت رو بسازی. به عنوان مثال برای خوراکی ها می تونی در اندازه و طعم و بسته بندیشون تنوع بدی. یا برای پوشاک، تنوع در سایز، اندازه و حتی جنسیت می تونه بهت کمک کنه تا فروشات بیشتر بشه.

تبلیغات هدفمند برای فروش در باسلام

تبلیغات هدفمند برای فروش در باسلام

اول از همه، داشتن یه برنامه ی استراتژیک برای بازاریابی واقعا خیلی مهمه. اینجوری می تونی فروشتو بهتر کنی. اوکی، حالا اولین قدم برای تبلیغات اینه که توی غرفت محصولاتتو کامل و کارا نشون بدی. یه نکته دیگه هم اینه که از تصاویر با کیفیت و جذاب استفاده کنی که خیلی تاثیر دارن.

خب، فکر کن یه جشنواره داری. تو می تونی روی محصولاتت تخفیفات خوبی بذاری، مثلاً تخفیف ۲۵٪. اینجوری مشتریا هم می فهمن و بهشون ارسال میشه که محصولات با تخفیف تو غرفت هستن.یه چیز دیگه هم می تونی انجام بدی، اینه که طرح های تخفیفی ویژه ای برای یکشنبه ها داشته باشی. فکر کن اینطوری می تونی خلاقانه با مشتریات ارتباط برقرار کنی و اونا رو به خرید ترغیب کنی.همچنین یه طرح جالب دیگه اینه که محصولاتتو به عنوان هدیه برای فروش بذاری و مشتری بعد از خرید، محصول رو به یه دوست یا آشنا هدیه بده. بعد باسلام کمک می کنه محصول رو به دوستت ارسال کنه.

تولید محتوای مناسب در باسلام

تولید محتوای مناسب برای فروش در باسلام

به این فکر کن که چرا افراد باید از تو خرید کنن؟ حالا محتوایی که برای محصولاتت می‌نویسی رو در نظر بگیر. این محتوا باید ویژگی های خاصی که تو رو از سایر فروشگاه ها متمایز می کنه رو به خوبی نشون بده. محتوایی که می سازی، شامل عناوین، تصاویر، کلمات کلیدی و توضیحات محصول میشه. حتما این موارد باید خیلی جذاب باشن و به اندازه کافی ترغیب کننده که مردم به خرید ازت تشویق بشن.

یه سوال از خودت بپرس: خب، دغدغه ها و نیازهایی که مشتریانت برای خرید محصولت دارن چیه؟ دقیقا خریدارانت چه نوع افرادی هستن و چه چیزهایی ممکنه باعث بشه از خرید منصرف بشن؟ وقتی به اینا فکر کنی، می تونی تیترهایی بنویسی که واقعا مردم رو جذب کنن و بفهمی کدوم نیازهاشون رو برطرف می کنی.خلاصه اینکه، تولید محتوای ارزشمند و جذاب یکی از بهترین راه ها برای فروش در باسلامه. اینجوری می تونی به نیاز مخاطبات جواب بدی.

ساخت لیست در باسلام

از این ترفند خوب برای افزایش دیده شدن در باسلام استفاده کن. ایده ی خوبیه که تعدادی محصول مشابه، مثلا ۵ تا، رو انتخاب کنی و توی یه لیست جا بدی. بعد محصولاتتو دسته بندی کن و با هم جمع کن. حتی می تونی چندتا محصول مشابه که رقبا با قیمت بالاتری دارن می فروشن هم استفاده کنی و محصول خودت رو  انتهای لیست بذاری. اینطوری همه با هم بهتر نمایش داده می شن.

یه نکته ی مهم اینه که این لیست سازی به سئو (بهبود جستجو در موتورها) غرفت کمک می کنه، یعنی وقتی کسی محصولی رو جستجو می کنه، غرفت بهتر پیدا می شه.

 

رضایت مشتریان در باسلام

تاثیر رضایت مشتریان در فروش باسلام

همیشه باید بهترین ارتباط رو با مشتریانتون داشته باشید، چون این ارتباط می تونه روی بازگشتشون برای خرید ازتون و وفاداری‌شون به شما تأثیر بزرگی بذاره. یه چیز جالب اینه که حدود ۵۰٪ افراد، اگه تجربه بدی از یه فروشنده داشته باشن، دیگه از اونجا خرید نمی‌کنن. پس واقعاً نحوه ارتباطتون با مشتریات خیلی مهمه.

یادتون نره که تعاملتون با مشتریا توی امتیازهایی که به محصولات و خدماتتون میدن هم تأثیر داره. همچنین بازخوردهایی که یه خریدار بهتون میده، روی خریداران دیگه هم تأثیر می‌ذاره و می‌تونه به افزایش فروشتون در باسلام کمک کنه.

یه نکته دیگه هم اینه که وقتی به مشکلات و شکایات کاربران پاسخگویی می کنید و باهاشون معامله می کنید، اینم توی ارتباطتون با مشتریات تاثیر داره. همینطور اگه کالاهایی رو که خریدارا بهتون بر می گردونن، درست مدیریت کنید، خیلی به اعتماد مشتریا کمک می کنه. و در آخر، یادتون نره که حتی بازخوردهای منفی هم توی تعاملتون تأثیر زیادی داره، اگه خوب بهش پاسخ بدید و بهبودهای لازم رو انجام بدید.

 

پیشنها مطالعه: رضایت مشتری چیست

قیمت گذاری مناسب در باسلام

یکی از مزیت های خرید آنلاین اینه که مشتریا می تونن قیمت محصولات رو با هم مقایسه کنن، اینجوری مطمئن میشن انتخاب درستی می کنن. ولی اگه قیمت محصولاتت نسبت به رقبا بیشتر باشه، حتما باید یه دلیل خوبی داشته باشی که مشتریا رو متقاعد کنه. به عبارت دیگه، باید یه مزیت خاص رقابتی داشته باشی که ازش بتونی استفاده کنی.

یکی از راه هایی که می تونی ازش استفاده کنی، اینه که از قیمت گذاری خودکار با سلام استفاده کنی. یا می تونی قیمت گذاری رو بر اساس عملکرد محصول تنظیم کنی، که به این معناست که قیمت رو با توجه به میزان فروش تعیین کنی.

همچنین یه نکته ی دیگه که واقعا توی افزایش فروشت تاثیر داره، تحویل سریع محصولاته. وقتی مشتریا محصولشون رو سریعتر از انتظار تحویل می گیرن، خیلی خوشحال می شن و این می تونه بهت کمک کنه که فروش بیشتری داشته باشی.

برای شروع تبلیغات در پلتفرم های ایرانی می تونی از سامانه ی 1649 وامی با درصد پایین دریافت کنی. حواست باشه که این وام رو فقط می تونی برای تبلیغات استفاده کنی.

 

جمع بندی

اگر صاحب کسب وکاری هستی، بهت پیشنهاد می‌کنم یه غرفه تو باسلام راه‌اندازی کنی و با روش هایی که در مقاله بهشون اشاره کردیم فروش خوبی داشته باشی، و اگر دنبال محصولی برای خرید هستی، با اطمینان به باسلام سر بزن.

بازار آنلاین باسلام در همه لحظات شبانه روز در اختیارت قرار داره تا با خانوادت از محصولات بازدید کنی و در بازار باسلام گشتی بزنی و از دیدن محصولات زیبا و صنایع دستی توی غرفه ها لذت ببری. بیا و از این دنیای جذاب لذت ببر.

 

 

اگه کسب و کار داری و نیاز داری درآمدت 3 برابر بشه کافیه این دوره رو ببینی

 

منبع : مشاوره کسب و کار آکو

درباره نویسنده



نظرات کاربران



قوانین ثبت دیدگاه

  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • جهت ثبت بازخورد ابتدا محصول را خریداری نمایید.

اولین نفری باشید که در مورد “کارگاه فروش (فرصت طلایی)” نظر میدهد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط



محصولات جدید

جستجو کنید ...

تحلیل وضعیت فعلی کسب و کار شما

با پر کردن پرسشنامه ذیل از وضعیت موجود در کسب و کارتان مطلع شوید.