دوره مدیران عالی

دوره مدیران عالی آکو با هدف رشد و توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط طراحی شده است،این دوره با تلفیق علم و تجربه با مواردی بسیار کاربردی و قابلیت اجرایی شدن با هدف آشنا کردن مدیران با اصول پایه ای مدیریت شروع به فعالیت کرده است.

مهمترین موضوع این است که برای مدیریت درست بر کسب و کارمان در وهله اول لازم است خودمان انسان توسعه یافته ای باشیم،پس سرآغاز این دوره با هدف رشد مدیران طراحی شده و در ارائه با سرفصل هایی مثل مذاکره ،فروش،بازاریابی،تبلیغات وبرندینگ ادامه خواهد داشت ، در نهایت شما با انجام دادن تکالیفی که در این دوره به شما داده خواهد شد شاهد رشد تضمینی خودتان و کسب و کارتان خواهید بود.

جالب این است که این آموزش ها در گروه های چند ده نفره مدیریتی انجام خواهد.

3 تکنیک فروش

مزایای دوره مدیران عالی

تنتاا

باید بدانیم که 90% کار مدیر، بازاریابی است و شما با داشتن برنامه بازاریابی درست تضمین افزایش فروش خواهید داشت

باید بدانید که سخت ترین جای یک کسب و کار مدیریت منابع انسانی می باشد چرا که آن ها انسان هستند و بسیار غیر قابل کنترل ، بهترین راه تسلط بر علم کوچینگ می باشد،امکان ندارد شما طبق علم کوچینگ با منابع انسانی جلو بروید و مشکلات شما حل نشود .پیشنهاد ما برای شما این است که برای حل شدن همیشگی چالش های منابع انسانی ،یادگرفتن مهارت مدیریت در نقش کوچ می باشد.

همه مدیران دوست دارند کسب و کارشان را سیستم سازی کنند اما حاضر به پرداخت بهای کارشان نیستند ، یک کسب و کار در سال دوم تا سوم کسب و کارش آمادگی سیستماتیک شدن را پیدا می کند اما به شرط اینکه 2 تا3 سال از کسب و کارشان را  درست ،اصولی و طبق فرآیند پیش بروند و یک سیستم مالی درست و حسابی داشته باشند.

متن سربرگ خود را وارد کنید

روزها
ساعت‌
دقیقه

قیمت دوره مدیران عالی

10.000.000 تومان
  • ظرفیت : 40 نفر
  • یادگیری و اقدام گرایی
  • مدرس دوره : صاحبه نیک منش سیگارودی
در حال ثبت نام

قیمت دوره مدیران عالی

10.000.000 تومان
  • ظرفیت : 40 نفر
  • یادگیری و اقدام گرایی
  • مدرس دوره : صاحبه نیک منش سیگارودی
در حال ثبت نام

سوالات متداول

تمامی صاحبین و مدیران کسب و کار

اگر صاحب کسب و کاری هستید و خواهان رشد ، قطعا برای رشد نیاز به منابع انسانی دارید و با این دوره قطعا به آن رشد خواهید رسید و با درس مدیریت منابع انسانی قطعا همراهان بهتری را انتخاب خواهید کرد.

شما می خواهید صاحب یک  کسب و کار بزرگ باشید باورکنید اگر همکاران شما به حرف شما گوش نمی دهند شما نیاز به یادگیری مهارت مدیریت دارید.

ما در قدیم می گفتیم استخدام نیرو، اما امروز تنها واقعیت جذب نیرو می باشد، شما به عنوان مدیر مجموعه به این سوال پاسخ دهید مجموعه شما چه جذابیتی برای افراد حرفه ای دارد که جذب مجموعه شما شوند.

قرار گرفتن در جمع آدم هایی که همیشه در حال رشد و پیشرفت هستند را به شما اکیدا توصیه میکنم.

سوال من از شما این است که شما چه برنامه ای برای نگهداشت مشتریان قبلی دارید ؟و چه برنامه ای برای پیدا کردن مشتریان جدید دارید؟ با توجه به سوال شما من مطمعن هستم  این کارها را مداوم و منظم انجام نمی دهید.

تماس برای دوره مدیران

راه های ارتباطی دیگر

تحلیل وضعیت فعلی کسب و کار شما

با پر کردن پرسشنامه ذیل از وضعیت موجود در کسب و کارتان مطلع شوید.